Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtörtént bűncselekmények krónikája

igazi krimi

igazi krimi

Gary Plauche

A gyilkos, akivel tudunk azonosulni

2017. július 28. - liv mortuus

Nem vagyok egy agresszív természetű ember, de ha azt látnám, hogy valaki egy gyereket molesztál, akkor valószínűleg belőlem is kitörne az egyszeri Hulk. 

Több olyan eset is volt az elmúlt években, amikor valaki bucira vert egy (aktív) pedofilt. Arturo Figueroa Ibarrát például az általa molesztált kislány nagyapja intézte el úgy 2013-ban, hogy helikopterrel kellett kórházba szállítani.  

2014-ben Tatanysha Hedman a saját férjét gyújtotta fel, aki a 7 éves mostohalányát - Hedman édes gyermekét - molesztálta. Vincent Phillipset július 17-én alvás közben locsolta meg egy kis benzinnel és gyújtotta fel a neje, úgyhogy ő is igen intenzív kórházi ápolásra szorult. Hedman csak annyit fűzött hozzá, hogy lelőni túl emberséges lett volna. 

A börtönben sem egyszerű...

Eléggé közismert, hogy akit gyerekekkel kapcsolatos bűncselekményekért ítélnek el, annak meglehetősen zord élete lesz a börtön falain belül. Steven D. Sandisont többen hősnek titulálták, amikor 2014. októberében megfojtotta cellatársát, a 67 éves Theodor Dyert. Dyer azért volt börtönben, mert a szomszédja lányát molesztálta.

Mary és gyermekei 2012-ben költöztek Dyerék szomszédjába és hamarosan szoros barátság alakult ki a két család között. Dyernek és a barátnőjének nem voltak saját gyerekeik, így gyakorlatilag valamiféle pótnagyszülők lettek, mígnem 2013. júniusában Mary átugrott hozzájuk, hogy szóljon a 9 éves kislányának, hogy ideje hazajönnie. A kopogásra senki nem válaszolt, így Mary bement és rajta kapta Dyert, amint a lányát molesztálja. Később kiderült, hogy nem ez volt az első alkalom....

Az alábbi videóban Dyer gyilkosa, Sandison meglehetősen határozottan vallja magát bűnösnek a bíróságon. Arról beszél, hogy azért ölte meg Dyert, mert gyereket molesztált. Elmeséli, hogy cellatársak voltak, aztán megtudta, hogy Dyer miért ül. A gyilkosság estéjén Dyer elkezdte magyarázni, hogy miért is tette, amit tett, Sandison pedig szólt neki, hogy ezt sürgősen hagyja abba és reggel keressen magának másik cellát. De Dyer folytatta a magyarázkodást. Sandison erre pofán vágta párszor és amikor a földre esett, megfojtotta egy zsineggel.  

 A molesztált kislány anyja a gyilkosság után azt nyilatkozta, hogy egyszerre sírt és nevetett, megrohanták az érzelmek, de úgy gondolja, hogy a kislánya számára mindenképp nagy megnyugvást fog jelenteni, hogy most már biztos lehet benne, hogy Dyer soha többet nem zaklathatja.

Sandison hős mivolta erősen megkérdőjelezhető, mivel éppen tényleges életfogytiglani börtönbüntetését töltötte, a barátnője 1991-es meggyilkolásáért. A Dyer-gyilkosságért újabb életfogytiglant kapott.

 Nem tehetett mást...

A gyermekmolesztáló elintézésének talán legismertebb esete Gary Plauche-t nevéhez fűződik, aki 1984. március 16-án végzett Jeff Doucettel. 

Gary Plauche a louisianai Baton Rouge-ban lakott. 11 éves Jody nevű fia karatéra járt, és mint később kiderült, az edzője, Jeff Doucet már legalább egy éve szexuálisan zaklatta. Doucet nem volt szívbajos, 1984. februárjában fogta és elrabolta Jodyt. Egy kaliforniai motelbe vitte, ahol tovább folytatta a zaklatását, de pár nappal később megengedte, hogy Jody R-beszélgetést kezdeményezzen az édesanyjával. A motelben azonnal megjelentek a kaliforniai rendőrök és letartóztatták Doucetet. Jody március 1-én visszatérhetett a családjához Louisianába.

garyjody.jpg

Gary és Jody Plauche

Mondani sem kell, a 38 éves Plauche-t felzaklatta, ami a fiával történt. Amúgy sem volt könnyű időszak ez az életében, mert éppen váltak Jody édesanyjával. Egy riportban elmondta, hogy fogalma sincs, hogy mit tegyen, teljesen tehetetlennek érzi magát. Aztán mégis támadt egy ötlete...

Doucetet 1984. március 16-án szállították vissza Kaliforniából Baton Rouge-ba, hogy törvény elé állítsák. Reggel fél 10 körül érkezett meg a reptérre, természetesen bilincsben és rendőri kísérettel. Plauche már várta. Baseballsapkával és napszemüveggel álcázta magát, mert több közeli ismerőse is volt a Baton Rouge-i rendőrök közt - ezért is gondolták először, hogy Doucet pontos érkezéséről valamelyik rendőr barátja értesítette, de kiderült, hogy a WBRZ-TV egyik alkalmazottjától kapta az információt.

Plauche a telefonfülkéknél várakozott, amikor Doucet rendőri- és tévés kísérettel elhaladt mellette. Plauche egy határozott mozdulattal fejbe lőtte. Doucet a földre esett, Plauche letette a fegyverét, a rendőrök pedig azonnal a telefonfülkékhez szorították. 

Doucet másnap meghalt.

Plauche-t 7 év felfüggesztett büntetést kapott és 300 óra közmunkát. A bírói indoklás szerint leginkább azért, mert az alapvetően békés férfi egyáltalán nem jelent veszélyt a társadalomra. Természetesen az ítélet sok vitát generált, de Plauche 2014-es haláláig azt vallotta, hogy az ő helyzetében bárki ugyanígy cselekedett volna.

Mivel a gyilkosság idején kint volt egy tévéstáb, ezért rögzítették az eseményt. 

Plauche lefogásának pillanatában az egyik őt lefogó és felismerő rendőr ismerőse azt kiabálja neki, hogy "Gary, miért?" 

A bejegyzés trackback címe:

https://igazikrimi.blog.hu/api/trackback/id/tr3612692811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drout 2017.07.28. 21:47:00

Utolsó pár másodpercet hallgasd meg, "5 years of probation" versus 7 a cikkedben

szanaImas 2017.07.28. 22:17:30

A "moleszteráló" katolikus papokra bezzeg senki nm vadászik! Beszari egy világ ez!

vincent66 2017.07.28. 23:06:38

@szanaImas: Sőt, a rabbikra, pópákra,lelkészekre,pándákra még annyira sem.

Kelly és a szexi dög 2017.07.28. 23:21:03

A karóba húzást javaslom - hátha lenne visszatartó ereje...

dukeekud 2017.07.29. 01:47:56

Az itt felsorolt esetekben nyilvanvaloan sulyos elmebetegek bantottak oltek meg embereket.
Nevetseges, hogy ez barmilyen mertekben is elfogadhato lenne.

"Több olyan eset is volt az elmúlt években, amikor valaki bucira vert egy pedofilt."

Es egyaltalan mifel barbar vilag az, ahol embereket a szexualitasuk vagy a feltetelezett szexualitasuk miatt uldoznek ?
Aki masokat as szexualitasa miatt bantalmaz, azt eletfogytig elzarnam a tarsadalomtol mert kozveszelyes elmebeteg.

Sequoyah 2017.07.29. 03:07:18

@dukeekud: Szerintem vegyel vissza, mert te is a fentiek sorsara jutsz. Komolyan beteg pedofil bunozoket vedesz, akik artatlan eleteket tesznek tonkre a legundoritobb modon?

dukeekud 2017.07.29. 03:16:18

@Sequoyah: Miert lenne egy pedofil szexualitasu ember bunozo ????
Ha meg beteg, akkor folleg felhaborito hogy, uldozik, megbelyegzik oket.

Cpeti123456 2017.07.29. 06:47:18

@dukeekud: Ezt a kérdést komolyan feszegeted?
Talán le kellene menned Vácra, hogy az ottani zárt intézményben készítsél riportot az ott élő a pedofilokkal, hogy vajh, miképp fogadják az érkezésüket a bent élők, s milyen szép az életük.
Pusztán annyit képzelj el, hogy egy pedofil megerőszakolja a 6 éves lányod. Majd lefut a film a szemed előtt, hogy miképp ölöd meg vagy neked jobb ha a bíróságon elítélik 4-5 évre, s mindent kezd elölről?
Pedofiloknak nincs helyük a társadalomban Európában.
Az indiai paki volnalról nincsenek információim...

BiG74 Bodri 2017.07.29. 06:48:52

@dukeekud:
Nem üldözték őket, csak a kivonták őket a társadalomból. Ha valaki a fiamat molesztálná, én is kinyírnám!

2017.07.29. 07:40:40

Félelmetes, hogy mennyi elmebeteg van szabadlábon.
És nem a gyerekszerető papokra és hasonlókra gondolok, hanem azokra a véglényekre, akik ilyen élvezettel beszélnek egy ember kibelezeseről, meggyilkolásáról stb.
Hihetetlen, hogy ilyen súlyos pszichopaták szabadon járhatnak az emberek közt...

2017.07.29. 07:44:26

@dukeekud: el kéne dönteni, hogy bűnöző vagy beteg. Mert nem mindegy. Előbbinek börtönben, utóbbinak kórházban a helye. Az önbíráskodás viszont egyik esetben sem fogadható el.

liv mortuus 2017.07.29. 09:35:29

Én tökéletesen értem, hogy miről beszél @dukeekud, és próbáltam is viszonylag kevésszer használni a pedofil szót, de szerintem elsősorban arra gondolunk, aki AKTÍV pedofil. Itt van egy dokumentumfilm, ami egy olyan emberről szól, aki bevallja, hogy gyerekekhez vonzódik (pedofil), de sosem bántott gyereket (nem gyerekmolesztáló): www.youtube.com/watch?v=k-Fx6P7d21o

Irbisz 2017.07.29. 09:39:10

@dukeekud:
felsz hogy te is igy jarsz ?
egyebkent azert nem mindegy, mert beleegyezesre nem kepes kiskuruakkal szexelnek te agyatlan vegleny.

liv mortuus 2017.07.29. 09:39:21

Akit esetleg a "molesztálós pap" téma érdekel, a The Keepers című Netflixes dokumentumfilmet ajánlom a témában. Nem mondom, hogy könnyű végignézni.

Irbisz 2017.07.29. 09:41:06

@hullajelölt88:
dehogynem.
jogilag nem az, emberileg, erkölcsileg az.
ez az az eset, amikor a jog csak jogszolgaltatasi funkciojat vegzi el, igazsagszolgaltatasit nem.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2017.07.29. 09:54:31

@dukeekud: hát, barátom, te vagy elmebeteg, nem is kicsit.

2017.07.29. 09:56:20

@Irbisz: nem, főleg erkölcsileg nem mindegy. Ha beteg, nem képes felmérni, hogy mit tesz, azt nem lehet bűnözőként kezelni.
De a konkrét témától függetlenül: egyre gyakrabban látom, hogy micsoda agresszív elmebetegek vannak szabadon. Egy-két, firkászok, blogíró idióták által felvetett infomorzsa alapján indulnának lincselni, lehetőleg a meglincselt beleiben fürödve... az ilyenek mennyivel jobbak, mint egy átlagos ámokfutó?

BiG74 Bodri 2017.07.29. 10:08:24

@hullajelölt88:
Túltolod a témát. Az említett esetekben nem információ morzsák voltak, hanem elismert tények. Egy kívülálló volt, de a börtönökben a gyerekbántalmazók kiemelt figyelemmel bírnak, a többi szülő. A pedofil lehet beteg, de a szülő nem lehet felindult, feldúlt? Megjegyzem a beteg pedofil könnyen rájöhet, hogy nem normális az irányultsága, és ezért visszafogja magát, segítséget kér, ezáltal abba a megítélésbe esik, melyről beszélsz.

2017.07.29. 10:13:26

Khm, @dukeedud csak trollkodik. A homofóbiáját élte éppen ki.

Cpeti123456 2017.07.29. 10:17:23

Fentebb írta valaki, hogy a jog csak jogszolgáltatást végez. Így van.
Viszont biztos, hogy az aktív pedofilokat, - mert mint feljebb látható ilyen differencia is van - nem kell sajnálni.

liv mortuus 2017.07.29. 10:53:30

@Cpeti123456: Úgy tudnám összefoglalni ezt a dolgot, hogy szinte biztos vagyok abban, hogy a fejbe lőtt pasi nem úgy lett pedofil, hogy gyerekeket edzett, hanem pedofil volt, és gyerekek közelébe akart kerülni. Na itt azért elválik a szar a májától.

Duplaxiii 2017.07.29. 10:59:36

@vincent66:
És ezzel mit érveltél?
Van retorzió? Nincs! Ha valamelyik lebukik, akkor még ki is mentik.
Tudod az egyházi személyek a hit alapján kapnak bizalmat, és ezzel élnek vissza!
Nem egyszerűen erőszakolók, hanem leki megfélemlítést alkalmazzák tetteikhez.
Nem ugyanaz, min ha egy bűnöző teszi ezt az utván. Az erőszak.
Pontosan olyan, mint amikor a társadalom joggal, fegyverrel és fizetéssel ruház fel rendőröket, akik azzal visszaélve bűnöznek.

2017.07.29. 11:06:55

@BiG74 Bodri: mondom, "a konkrét témától függetlenül".
Az elmült hetekben rengeteg olyan hírrel találkoztam, ahol a kommentelők az eset konkrét ismerete nélkül lincseltek volna. Itt is hasonló a helyzet, mert valójában nem tudni, hogy akikről a poszter pedofilként ír, valóban azok voltak-e (ugye amcsiknál már a kishúgát meztelenül fürdető nyolcévesre is pedofilt ordítanak - meg lassan nálunk is), ha valóban azok voltak, akkor mentális betegség vagy csak szimplán annyi volt, hogy a gyerek volt a legkönnyebben megszerezhető stb.

Duplaxiii 2017.07.29. 11:06:58

Döbbenetes, hogy ilyen témában egyesek a "beteg" jelzővel felmentenek lényeket.
Most akkor ha a gyerekedet egy beteg gyalázza meg vagy egy nem beteg, akkor az elsőnek megsimogatod a fejét és korházba küldöd, a másikat meg börtönbe?
Itt nincs mérce!
Vegétek már tudomásul, hogy a gyerekeket bántalmazók, a pedofilok nem egyszerűen egy aktuális dolgot tesznek, hanem egy fiatalnak és családjának az egész életét teszik tönkre. Ha megölnek valakit, az is roppant nagy teher az áldozat családjának, de ezek az esetek hosszú, sok évtizedes szenvedések.
Bizonyított, hogy a gyermekkorban bántalmazottak egész életükben cipelik a terhet, nem lesz egészséges családi életük és így tovább!
Itt nincs kategória!
Teljesen mindegy, hogy beteg vagy nem, pap vagy ateista! Ők nem érdemelnek semmiféle megértést és kegyelmet!
OK, nincs halálbüntetés, itt nincsenek vallási szokások, tessék betenni őket a szigorítottba, a "becsületes" nehézfiúk, gyilkosok közé! megváltás lesz számukra az öngyilkosság.

2017.07.29. 11:08:50

@Duplaxiii: ha nem ismerném az előzményeidet, akkor megpróbálnálak felvilágosítani, mi a különbség bűnöző és beteg közt. Igy csak javaslom, keress magadnak gerinc-donort!

rockjano 2017.07.29. 11:28:52

Baromi nehéz kérdés ez és persze nagyon szélsőséges sokszor meggondolatlan indulatokat vált ki, némileg érthető módon.

A pedofilia szerintem betegség. Egy olyan betegség ami másoknak ténylegesen iszonyatos károkat tud okozni. Ráadásul olyanoknak - gyerekeknek - akik jellemzően nem nagyon tudják megvédeni magukat. (bár persze olyan is volt már hogy egy gyerek indokolatlanul megvádolt egy amúgy teljesen ártatlan felnőttet tönkretéve ezzel az életét)

Ha betegség akkor meg kell próbálni gyógyítani és persze úgy elszeparálni őket a társadalomtól hogy ne tudjanak károkat okozni. De ettől még ők is emberek és mint emberek vannak jogaik.

Önbíráskodni nem véletlenül nem szabad, az semmi jóra nem vezet mert az arányosság ebben az esetben nincs. Én nem helyeslem hogy az elkövetőt lelövő apa csak felfüggesztettet kapott ez rossz üzenet...persze amerika...

liv mortuus 2017.07.29. 11:30:09

@Drout: nem a videóból írtam ki, hanem cikkekből, ahol csomó helyen az van, hogy 7 years suspended plusz 5 years probation. mondjuk nem teljesen világos, hogy 7 év felfüggesztett és 5 év próbaidőnek mi az értelme, de talán halmazati büntetés lehet vagy ilyesmi. mindenesetre a lényeg, hogy nem kellett börtönbe vonulnia.

liv mortuus 2017.07.29. 11:34:21

@rockjano: nyilván ebből generálódott a vita, hogy mások sem helyeselték. én úgy gondolom, hogy akkor is megcsinálta volna, ha tudja, hogy 100 évig kell utána börtönben ülnie, de amúgy meg senki másra nem jelentett veszélyt a társadalomban, csak erre az egy emberre.

BiG74 Bodri 2017.07.29. 11:44:46

@hullajelölt88:
Ez nem az elmúlt hetekre, meg újságírókra, és blogokra érvényes. A boszorkányperektől a pogromokig ez mindig jelen volt.
@rockjano:
Az önbíráskodás tényleg egy nagyon rossz dolog, de sajnos, és itt is erről írtak, sokszor tudunk azonosulni vele.

Weißkopf 2017.07.29. 13:19:48

E héten írta az index.hu, hogy az USA-ban kivégeztek (huszon év után) egy fickót, aki megerőszakolt és megölt egy 3 (három) éves kislányt. Szerintem az ilyen állatnak kegyes halál a méreginjekció, sokkal rosszabb kivégzési módot érdemelne.

dukeekud 2017.07.29. 13:39:13

A kerdes sokkal osszetettebb, mint hogy a primitiv szorakozasbol lincselo tomegre lehetne bizni.
Elkepeszto, hogy a blogolo, ilyen kozepkori boszorkanyuldozeshez hasonlo lincselesre buzdit.
Oriasi a kulonbseg, hogy artatlan kepnezegeto embereket uldoznek a degeneraltak, pusztan a szexualitasuk miatt, vagy hogy egy edzo, tanar erzelmi alapu kapcsolatat buntetik, es akozott, hogy valami orult alkoholista, drogos tenylegesen gyerekeket bantalmaz.
Ez a lelkiserules is tul van miszitifikalva, durvan el van tulozva.
Vajon ki a serultebb, egy elgazolt gyerek, aki benan, vakon eli tovabb az eletet, vagy egy letapizott gyerek, aki 2 ev mulva nem is emlekszik az esetre.
Ha muszaj lenne valasztani, egy szulo vajon melyiket valasztana a gyerekenek gazolast vagy a tapizast ???

dukeekud 2017.07.29. 13:51:13

Es akkor tegyuk meg hozza, hogy a pedofilia, az abban az ertelemben, meg csak nem is betegseg, hogy az emberek termeszetes szexualitasanak a resze. Nem a felnotek talaltak ki, hanem a gyerekek, mert minden gyerek kb a nemieresig pedofilszexualis. Felnott korban ez megvaltozik, de kisebb nagyobb mertekben mindenkinel megmarad. Van akinel jobban, de ennek semmi koze a reszegen, drogossan a sajat gyereket eroszakolo szociopata elmebeteg viselkedeshez. Az ilyenek az estek 98-% ban nem is pedofil szexualisak, csak eroszakos elmebetegek.

liv mortuus 2017.07.29. 14:18:24

@dukeekud: szerintem meg az elképesztő, hogy azt olvastad ki ebből, hogy lincselésre buzdítanék bárkit. 1. igen, azzal kezdtem, hogyha véletlenül rányitnék valakire, aki éppen egy gyereket (vagy bárkit) erőszakol (most már nem finomkodjunk), akkor nagyon valószínű, hogy nem udvariasan megkérném, hogy hagyja abba. 2. mint szülő és mint ember, akinek van a közeli ismeretségében olyan ember, akit sok évig molesztáltak, és tudom, hogy ez milyen következményekkel volt a további életére, meg tudom érteni, hogy erre a megoldásra jutott az apa. Én örülök neki, hogy te úgy tapasztaltad, hogy túl van misztifikálva az effajta lelki sérülés, mert ez azt jelenti, hogy nem történt veled ilyen. Illetve ahogy fentebb is írtam, aktív pedofilokra gondolok. Harmadrészt úgy érzem, hogy nem ártana, ha elolvasnád legalább a wikipedia pedofília szócikkét, für all fälle.

liv mortuus 2017.07.29. 14:28:50

illetve próbáld meg észrevenni, hogy itt nem arról van szó, egyik esetben sem, hogy valaki megpaskolta egy kislány/kisfiú fenekét, hanem durva erőszakokról.

vincent66 2017.07.29. 14:55:10

@Duplaxiii: Hozzád a lőtéri kutya nem szólt. Nem érveltem. Valamit megállapítottam egy kommenthez kapcsolódóan.

Proud Mary 2017.07.29. 16:07:14

@hullajelölt88: " tarlóst is picsán kéne rúgni" ; "inkább megnézem, ahogy el leszel taposva, kis tetű. :D" ; "téged embernek nevezni, emberiség elleni bűn. :D" "Az önbíráskodás viszont egyik esetben sem fogadható el."

tökfej, saját magadat sem tudod kordában tartani

2017.07.29. 16:59:34

@Proud Mary: nácika, ezek közül melyik szólít fel önbíráskodásra? Más kérdés, hogy egy magadfajta lapostetű véleménye nem számít.

liv mortuus 2017.07.29. 17:19:39

Na most nyugi, de arra nem lehet hivatkozni a bíróságon, hogy "elnézést, én pedofil vagyok, nem tehetek róla", ettől még beszámítható és büntethető az illető. Az egyházon belül sem az van, hogy na ott bezzeg rengetegen vannak, családon belül sokkal gyakoribb, csak az az esetek többségében egyáltalán nem derül ki, az egyházas meg nagyot szól (mittomén vessük össze azzal, hogy repülőgép katasztrófára mindenki felkapja a fejét, közben sokkal többen meghalnak autóbalesetben). Ettől még nyilván minden ilyen eset ultragáz.
Az önbíráskodásról meg el lehet beszélgetni egymás lelapostetvezése nélkül is. Valóban régebben megoldotta az ilyesmit az esetleges párbajozás, illetve sokféle önbíráskodás létezik Robin Hoodtól a Ku-Klux-Klánig, szóval ez is egy elég komplex dolog, mint minden.

Dr.Démonmac1 2017.07.29. 18:18:58

"Mit érdemel egy gyermekmolesztáló?" Pszichológust.
Az önbíráskodás sosem vezetett jóra

chrisred 2017.07.29. 19:40:23

@Dr.Démonmac1: Így van. Ezért tartom helyesnek,chogy az állam elítéli a gyerekmolesztálókat önbíráskodással megbüntetőket. Mert én nem tudom erkölcsileg elítélni őket, főleg azokat, akik a saját gyereküket ért sérelmeket bosszulják meg.

liv mortuus 2017.07.29. 19:48:47

@Dr.Démonmac1: Szerintem egy pszichológus az pont annyit ér neki, mint egy pohár hideg víz. Félreértés ne essék, ezekben az esetekben arról van szó, hogy egy felnőtt mittomén 80-100 kilós férfi (azt hiszem Dyer még több is volt) megerőszakol egy 20 kilós kislányt vagy kisfiút. Ez nemcsak lelki traumával jár, hanem komoly fizikai sérülésekkel is (tessék átgondolni a méretkülönbségeket, például). Arra hoztam példákat, hogy van, akiknek ez sok volt. Amúgy az pl érdekes kérdés - és kérlek, ne vedd úgy, hogy támogatom az önbíráskodást - hogy pl a fejbe lövős esetben mi volt az, ami rosszra vezetett?

liv mortuus 2017.07.29. 19:53:58

@chrisred: Persze, az első két sztoriban szereplő embert , ha jól emlékszem lecsukták. A harmadikban ugye eleve börtönben volt az illető. A negyedik ítélete meg ugye rengeteg vitát szült, mint itt is.

NBarbieReloaded 2017.07.29. 20:23:24

@szanaImas: "A "moleszteráló" katolikus papokra bezzeg senki nm vadászik! Beszari egy világ ez! "

Ja, ahogy a pedofil bűncselekményt elkövető zsidó rabbikra se. Beszari világ ez.

liv mortuus 2017.07.29. 20:35:07

@NBarbieReloaded: azt hiszem pont mostanában kezdenek el valami olyan törvényen ügyködni az USA-ban, hogy ne csak a gyerekbántalmazó, hanem az is büntethető legyen, akinek tudomása volt róla. persze fogalmam sincs, hogy mi lesz ebből, lesz-e valami egyáltalán, kevésbé lesz-e beszari a világ, stb.

NBarbieReloaded 2017.07.29. 20:39:04

@hullajelölt88: Abban amit Proud Mary irt mi is volt náci te elmebeteg? Vagy esetleg nem is tudod mit jelent a szó, csak sokat hallottad a TV-be? Ha igen, akkor ajánlom az értelmező szótár felütését.
Amúgy már szerintem mondtam neked, hogy ilyen nick-kel, mint a tiéd én nem nagyon nácizgatnék mást...:)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.29. 20:58:39

Nyilvánvaló, hogy a pedóknak büszkeségmenetet kell szervezni, azon rpszt lell vennie minden ballib politikusnak, Brüsszelnek meg szabályokat kell hoznia a fasiszta pedofóbia ellen.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.07.29. 21:33:13

@rockjano: A rak is betegség. Megis kivágják a testből....ha tudjak. Ez a kor első kezelésének módja.
A gyerekmolesztalok tul enyhe ítélete kapnak. Pegig egy eletet telsesen tönkre tesznek....megis Max 10 év utan kisetalnak. Sot valszeg 6.

Pop40 2017.07.30. 02:17:35

Azt kapták, amit érdemeltek. Pár féreggel kevesebb.

chrisred 2017.07.30. 06:55:10

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Komoly csúsztatás, hogy az erőszakos szexuális bűncselekmények elkövetését összemosod az egyes emberek egymás közötti privát vonzalmával. Az erőszak még szexuális téren is a hatalom iránti vágy eltorzult megjelenési formája, ezért éppen az általad annyira preferált illiberális, autoriter rendszerek csúcsaira jutott vezetők között volt annyi szexuális ragadozó, akár pedofil is. Gyerekeket a hatalom iránti vágy eszközeként felhasználni ősidők óta a legnagyobb tabu az emberi társadalmakban, ezért annyira egységes az erkölcsi megítélése.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 08:28:46

@chrisred:

csak társadalmi konvenció kérdése, hogy mi minek számít. Az ókori görögöknél a pedofília nemes, hasznos dolognak számított, meglepődtek volna, ha valaki ezt erőszaknak minősítette volna.

Platón pl. KÜLÖNC módon ellenezte a pedofílliát (s a homoszexet is!), de még ő se gondolta, hogy erpszak lenne.

chrisred 2017.07.30. 09:21:20

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Az akkori társadalmi konvenciók szerint az emberek nagyobb része vagyontárgynak számított.

liv mortuus 2017.07.30. 13:06:19

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: az ókori görögöknél inkább a pederasztaság dívott. az kifejezetten fiúkra vonatkozik, illetve szerintem azért az 12-től fölfelé, a pedofília az lányhoz és fiúhoz is vonzódhat, de 11-től lefelé. (van még egyébként hebefília az a 11-14 meg efebofília is, az 15-19). Platón meg a testiséget ellenezte, de ártatlanul azért szeretett bujcizni fiatal fiúkkal (lásd plátói szerelem).

De tényleg felesleges azon gondolkodni, hogy régen mi volt elfogadott, teljesen másfajta életet élünk, nyilván másfajta szabályok kellenek hozzá.
süti beállítások módosítása